Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Face scrub DONNA VALENTE με μέλι και αμύγδαλο,για ξηρά και ευαίσθητα δέρματα

Γεια σας.
Τον τελευταίο καιρό ήθελα να περιποιηθώ λίγο περισσότερο την επιδερμίδα μου,ειδικά με την αλλαγή του καιρού από ζέστη σε κρύο.Πήρα λοιπόν ένα απολεπιστικό προσώπου και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένη.


Πρόκειται για το απολεπιστικό προσώπου της  Donna Valente με μέλι και αμύγδαλο.
Παράγεται στην Ελλάδα και είναι ένα πολύ καλό προϊόν για την τιμή του.Στοιχίζει γύρω στα 5.40 ευρώ αλλά η ποσότητα που έχει η συσκευασία είναι, πιστεύω, τεράστια για scrub προσώπου,120 ml.

Τώρα,όσον αφορά την υφή του είναι σε μορφή κρέμας με αρκετούς κόκκους μέσα.Είναι εύκολο στην εφαρμογή και το νιώθω σχετικά απαλό στο πρόσωπό μου,χωρίς να το γδέρνει.Το πρόσωπό μου είναι κανονικό προς ξηρό και αρκετά ευαίσθητο,έτσι δεν ήθελα κάποιο απολεπιστικό που θα μου ερεθίζει το δέρμα.Επίσης,,καθαρίζει καλά το πρόσωπό μου και το ενυδατώνει,χωρίς να το τραβάει και να το αφυδατώνει.Η μυρωδιά του,δε,είναι υπέροχη με το μέλι να κυριαρχεί.Καθώς το χρησιμοποιώ,θέλω να το φάω.

Άλλες εκδοχές,που είδα να βγαίνει,είναι με αγγούρι και αβοκάντο,όπως και με ρόδι και μύρτιλλο.Όλα,όπως και αυτό που δοκίμασα,γράφουν ότι είναι για όλους τους τύπους δέρματος.Πιστεύω,ότι αξίζει να το δοκιμάσετε,αφού είναι καλό ποιοτικά και οικονομικό για την ποσότητά του,όπως και ελληνικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου